خدمات وکیوم

در جهان امروز ام دی اف ، یک ماده حساس و تاثیرپذیر بشمار می‌رود و علت تولید آن است که تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد . ام.دی.اف ابتدا به شکل الیاف و خاک اره‌های چوبی در می‌آید و سپس با افزودن موم و رزین ، آن را تحت فشار و حرارت به ورق‌های صاف تبدیل می‌کنند . به جهت ایجاد و بهبود زیبایی‌ها در این صفحات ، نیاز به انجام فرآیندهای تخصصی را دارند .

در واقع ام‌دی‌اف به عنوان یک متریال منعطف در صنایع شناسایی می‌شود که با اعمال فرآیند به خصوص شکل و ظاهر و ساختار منحصربه‌فردی را به خود می‌گیرد . این فرآیندها شامل برش ، CNC ، نوار لبه ، رنگ‌آمیزی است که تحت عنوان خدمات مربوط به چوب و ام.دی.اف به مشتریان ارائه می‌شود . نکته قابل توجه در مورد ارائه بهترین خدمات ، این است که خدمات مطلوب تنها از سوی شرکت‌ها و یا کارگاه‌های تخصصی ارائه می‌شود .

فقط آن‌ها مجموعه کاملی از خدمات ام‌دی‌اف ” آنالیز ، برش و CNC ، نوار لبه ، وکیوم ، رنگ و مونتاژ ” را دارند تا خدمات مناسب و مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار دهند . هدف از ارائه بهترین خدمات ، ایجاد جذاب و زیبایی در ورق‌های خام ام دی اف است که صفحات ام‌دی‌اف را از حالت زخمت و بی‌روح خارج می‌کند . در حقیقت خدمات مربوط به ام.دی.اف ، صفحات دلربایی را به وجود می‌آورد تا در جهت طراحی و تولید انواع محصولات چوبی مورد استفاده قرار بگیرد .

شایان به ذکر است که در بخش‌های قبلی به تمامی خدمات ارائه شده ” خدمات برش ، خدمات CNC ، خدمات نوار لبه ” اشاره شد و در مورد هر یک از این خدمات مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار گرفته‌اند . اکنون زمان آن است که به نوع دیگر از ارائه خدمات ام‌دی‌اف « خدمات وکیوم » بپردازیم .

اما پرسش‌هایی وجود دارد که در ذهن مشتریان خطور می‌کند و قبل از بیان هر موضوعی در رابطه با نوع و چگونگی ارائه خدمات وکیوم ، باید چند نمونه از پرسش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا مشتریان پیش از اقدام به شناسایی برندهای پیشگام این حوزه ، پاسخ‌های مناسبی را از پرسش‌های خود دریافت نمایند . این پرسش‌ها ممکن است که در موارد زیر خلاصه گردد .

  • عملیات وکیوم ام‌دی‌اف در چه حوزه‌هایی کاربرد دارد ؟
  • خدمات وکیوم MDF چگونه انجام می‌شود ؟
  • مزیت‌های فرآیند وکیوم ام دی اف کدام است ؟

می‌دانیم که صنایع چوبی به سرعت در حال گسترش است و در این گستره محبوبیت صفحات MDF رو به افزایش می‌باشد . با در نظر گرفتن چنین موضوعی ، می‌توان نتیجه گرفت که نیاز به ارائه خدمات مناسب با استفاده دستگاه‌های وکیوم پیشرفته و بروز بیش از پیش احساس می‌شود .

در این میان باید بیان کنیم که کارگاه‌ها و کارخانه‌های چوب متعددی مشغول به ارائه خدمات مربوط به ام.دی.اف هستند تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهند . وکیوم یکی از انواع خدمات ام‌دی‌اف است که به صورت فنی و با دقت و عملکرد بسیار بالا انجام می‌گیرد و این نوع صفحات در طراحی و تولید محصولات ( مانند کمدها و کابینت‌ها ) ، نقش مهمی را دارند .

خدمات وکیوم چیست ؟

فرآیند وکیوم ممبران یک روش نوین برای روکش کردن صفحات MDF با PVC است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این فرآیند از تکنولوژی ماشین‌آلات مخصوص ممبران استفاده می‌کند که با خلق خلا بین ام دی اف و روکش پی وی سی ، آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و شکل مورد نظر را ایجاد می‌کند .

این فرآیند از سال ۱۹۹۰ در اروپا شروع شد و در سال‌های بعد به آمریکا و سایر کشورها گسترش یافت . این فرآیند برای ساخت کابینت‌های ممبران ، درب‌های داخلی ، میزهای کنفرانس ، مبلمان اداری و خانگی و محصولات دکوراتیو دیگر و … کاربرد دارد که خصوصیات مثبتی را در محصولات به وجود می‌آورد .

خدمات وکیوم ام دی اف یک فرآیند پیچیده است که در آن صفحات ام دی اف وکیوم می‌شوند تا به یک متریال چوبی چندلایه و با کیفیت بالا پدیدار نمایند . امروزه این فرآیند کاربردهای بی‌نظیری را در بخش‌های گوناگون دارد و برخی از مهم‌ترین آن می‌تواند به شرح زیر باشد .

یکی از کاربردهای مهم وکیوم در صنعت دکوراسیون است که با استفاده از فرآیند وکیوم ، طرح‌های سه‌بعدی ( D3 ) بر روی سطوح ام دی اف پوشش دهد تا طرح‌ها متنوع و الگوهای سه‌بعدی زیبا در شرایط مناسبی محافظت شوند . این امکان باعث می‌گردد که میزان آسیب به طرح‌های سه‌بعدی ( D3 ) کاهش یابد .

وکیوم ام دی اف به عنوان یک فرآیند مناسب در ساخت درب‌ها و پنجره‌ها به کار می‌رود . فرآیند وکیوم ام دی اف موجب می‌شود که مقاومت و استحکام این محصولات در برابر رطوبت و تغییرات دما افزایش یابد و همواره به عنوان یک گزینه مناسب در ساخت اجزای خارجی ساختمان بشمار می‌رود .

فرآیند خدمات وکیوم ام دی اف در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هم کاربرد دارد که در جهت طراحی و ساخت کابینت‌ها و میزهای آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و این محصولات را مقاوم سازی می‌نماید تا از خوردگی و رطوبت در محیط آشپزخانه دور بمانند .

در دیوارپوش‌ها و پانل‌های دیواری از فرآیند وکیوم ام دی اف بهره می‌برند تا بافت‌ها و طرح‌های متنوع این پانل‌ها استتار و مراقبت شوند . در این فرآیند از رنگ‌های متنوع و جذاب استفاده می‌شود که زیبایی را در ساختار دیوارپوش‌ها و پانل‌های دیواری بهبود می‌بخشد .

طراحی و تولید انواع مبلمان ، از جمله حوزه‌هایی است که از فرآیند خدمات وکیوم ام دی اف به شکل گسترده استفاده می‌شود . این فرآیند به تولید مبلمان با طراحی‌های خلاقانه و متفاوت کمک می‌کند و به طور همزمان باعث افزایش مقاومت و زیبایی ظاهری انواع مبلمان می‌شود .

فرآیند وکیوم ام دی اف به عنوان یک گزینه مناسب برای پوشش‌های سقفی به حساب می‌آید که در دکوراسیون داخلی هر فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرند . این کاربرد معمولا برای فضاهای تجاری و رستوران‌ها مناسب است تا ظاهر زیبا و مقاومت ” به شرایط محیطی مختلف ” را ایجاد نماند .

فرآیند خدمات وکیوم ام دی اف یک متریال جذاب برای طراحی و تولید یک محصول لوکس و لاکچری را به وجود می‌آورد که مزیت‌های منحصربه‌فردی را دارد و می‌تواند آن را در محصولات ایجاد نماید . جهت اشاره به برخی از این مزیت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد .

یکی از مزیت‌های فرآیند وکیوم MDF ، مقاومت بسیار بالا آن در برابر آب و رطوبت می‌باشد . در طراحی و تولید محصولات از فرآیند وکیوم بهره می‌برند تا از آسیب‌های آب و رطوبت دور نماند . این محصولات یک گزینه مناسب برای محیط‌هایی با شرایط محیطی متغیر است .

این فرآیند قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی را دارد و این امکان را فراهم می‌کند که محصولات وکیوم شده در طراحی‌ها و مدل‌های مختلف تولید شوند . ناگفته نماند که فرآیند وکیوم صفحات ام دی اف بیشتر مناسب برای محصولات لوکس و لاکچری می‌باشد .

وزن از مزیت‌های مثبت فرآیند وکیوم ام‌دی‌اف می‌باشد که آن را به گزینه‌ای مناسب در ساخت انواع محصولات تبدیل نموده است . این مزیت می‌تواند تولید محصولات را به سرعت افزایش دهد و یا در صورت نصب و تعمیر آن‌ها ، سهولت را به ارمغان آورد .

روکش‌های وکیوم دارای رنگ‌های متنوع و بسیار زیبایی هستند که می‌تواند جلوه یکدست و ساده و شیکی را به هر فضایی ببخشد . از جمله رنگ‌های محبوب روکش وکیوم می‌توان به رنگ‌های سفید ، طوسی ، نسکافه‌ای ، قهوه‌ای و … اشاره کرد و هر کدام از این رنگ‌ها می‌تواند به صورت مات یا براق گزینش شود .

فرآیند وکیوم ام.دی.اف از لحاظ قیمت ، در رنج متوسط و رو به بالا قرار دارد و بسته به نوع و ظرافتی که دارند ، متغیر خواهد بود . فرآیند وکیوم MDF نسبت به فرآیند رنگ‌آمیزی آن ، از بهای بسیار ارزان‌تری برخوردار می‌باشد و این مزیتی است که باعث شده تا در طراحی و تولید محصولات بیشتر استفاده گردد .

محصولاتی که با بهره‌گیری از این فرآیند تولید می‌شوند ، استحکام بسیار بالایی را دارند و دلیل این موضوع کیفیت مواد اولیه ساخت روکش‌های فرآیند وکیوم است . این یک مزیت بسیار عالی بشمار می‌رود ؛ زیرا دوام و طول عمر یک محصول را افزایش می‌دهد .

ارائه خدمات فرآیند وکیوم ام‌دی‌اف به وسیله دستگاه وکیوم انجام می‌شود که دستگاه اصلی این فرآیند به حساب می‌آید . ناگفته نماید که دستگاه زیاد در هنگام ارائه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند . به عنوان مثال دستگاه سمباده که برای قسمت رنگ و وکیوم از این دستگاه استفاده می‌شود .

پیشتر بیان کردیم که وکیوم ام دی اف یک فرآیند اختصاصی برای روکش نمودن صفحات ام.دی.اف می‌باشد که خود دارای مراحل متعددی است . این مراحل شامل : آماده سازی ، سمباده زنی مرحله اول ، بتونه کاری ، سمباده زنی مرحله دوم ، چسب کاری ، انتقال به دستگاه ، منتاژ ( در صورت نیاز ) و تحویل می‌باشد .

در گام نخست ورق‌های آماده شده به بخش ارائه خدمات MDF انتقال داده می‌شود . به بیان ساده گفتنی است که پیش از ورود به فرآیند ارائه خدمات وکیوم ، صفحات ام دی اف در فرآیندهای مختلفی ( اعم از : آنالیز ، برش و کات ، سی ان سی و نوار ) آماده سازی می‌شوند تا به فرآیند وکیوم ام‌دی‌اف برسند .

” زمان انجام ، براساس هر مرحله متفاوت است “

در این گام سمباده زنی مرحله اول به انجام می‌رسد که برای جلوگیری از هر گونه بی‌کیفیتی در فرآیند ارائه خدمات وکیوم ام دی اف اعمال می‌شود . در حقیقت با این کار سطوح یک صفحه ” همچون درب CNC شده کابینت ” به شکل صاف و بدون روزنه و شکافت در می‌آید .

” زمان تخمینی انجام در این گام ۳ دقیقه “

در گام بعدی ، نوبت به انجام بتونه کاری است که توسط یک فرد با تجربه اعمال می‌شود . هدف از انجام بتونه کاری در یک صفحه پر کردن روزنه‌ها و شکافته‌های موجود در سطح ام.دی.اف است . این موضوع تاثیر بسزایی در گام‌های بعدی را دارد و می‌تواند کیفیت نهایی فرآیند خدمات وکیوم را بهبود ببخشد .

” زمان تخمینی انجام در این گام ۱۵ دقیقه “

در جهت بالا بردن کیفیت گام‌های بعدی ، بار دیگر صفحه MDF مورد سمباده زنی مرحله قرار می‌گیرد تا پستی و بلندی‌های به وجود آمده در گام قبلی ” گام بتونه کاری ” از بین برود و یک سطح صاف و یک دست « همراه با انواع طرح‌ها سه بعدی » در صفحه ایجاد شود .

” زمان تخمینی انجام در این گام ۳ دقیقه “

پس از گذر از گام‌های قبلی ، تمام سطح صفحه ام‌دی‌اف باید به چسب ” به نام چسب وکیوم ” آغشته شود که به منظور اتصال روکش پی‌وی‌سی روی چوب « عمدتا ام‌دی‌اف » صورت می‌گیرد . چسب وکیوم از ماده‌ای پلیمری بر پایه آب تولید می‌شود که به راحتی روی چوب قرار می‌گیرد و روکش PVC را به سادگی بر روی MDF می‌چسباند .

” زمان تخمینی انجام در این گام ۵ دقیقه “

اکنون زمان آن فرا رسیده تا صفحه چسب کاری شده به دستگاه وکیوم انتقال داده شود و فرآیند خدمات وکیوم ام‌دی‌اف به اتمام برسد . دستگاه با حرارت تابشی ( تقریبا بین ۵۵ – ۸۰ درجه سانتی‌گراد ) ، روکش PVC را در شرایط خلاء از پایین و فشار از بالا بر روی یک صفحه MDF متصل می‌کند .

” زمان فشار دادن باید به گونه‌ای تنظیم شود که در پایان زمان پرس کردن ، درجه حرارت قطعه از خط چسب خیلی پایین‌تر از محدوده نرم کننده روکسش باشد . ( معمولا در حدود ۵۰ درجه سانتی‌گراد ) چسب ( حداقل ۱۰ درجه سانتی‌گراد) پایین‌تر باشد . “

پس از یک دوره تنفس برای خنک شدن ، جهت جلوگیری از جمع شدن روکش اضافات آن ” به صورت دستی یا به طور خودکار ” برش داده شود . زمان خنک سازی به خواص روکش و چسب بستگی دارد که باید توسط اپراتور تعیین گردد . پس از اتمام این گام ، صفحات آماده تحویل به مشتری می‌باشد .

” در این گام قطعات آماده شده باید به مدت ۳ روز در دمای اتاق نگهداری و سپس برای حمل و نقل ارسال شوند “

در گام نهایی « قبل از تحویل » ممکن است که مشتریان تقاضای منتاژ را داشته باشد . در این صورت گروه منتاژ با استفاده از تجربه و دانش فردی ، محصول را مطابق نقش آنالیز شده به بهترین شکل آماده می‌سازند تا مشتری به راحتی آن را در محل پروژه اجرا نماید .

” زمان تخمینی انجام در این گام حداکثر ۲ روز کاری “

  • محصولات وکیوم شده نسبت به محصولات رنگ شده قیمت مناسب‌تری دارند .
  • محصولات رنگ شده طول عمر نسبتا بالاتری را دارند .
  • احتمال آسیب در محصولات وکیوم شده بیشتر است .
  • به دلیل حساسیت فرآیند رنگ‌آمیزی ، ارائه خدمات رنگ MDF نیاز به دقت و تجربه فراوان را دارد .
  • خدمات وکیوم ام.دی.اف نسبت به خدمات رنگ آن سریع‌تر ارائه می‌شود .

با کمک این دستگاه عملیات خدمات وکیوم صورت می‌گیرد که در ایران با نام‌های دیگری چون دستگاه روکش MDF و دستگاه پرش غشا و دستگاه روکش PVC می‌شناسند . ماشین پرس وکیوم ( vacuum press machine ) یک دستگاه صنعتی نسبتا سنگین است که برای پیوستن یک لایه اضافی روی چوب و ام دی اف به کار برده می‌شود . نحوه مکانیزم و عملکرد این دستگاه با بسیاری از دستگاه‌های صنعتی دیگر متفاوت است و همین امر باعث تمایز آن با بسیاری از ماشین آلات صنعتی شده است .

اگر بخواهیم به شرح بیشتر دستگاه پرس وکیوم بپردازیم ، می‌توانیم به دو واژه اصلی یعنی پرس و وکیوم نگاهی داشته باشیم . واژه پرس ( press ) در زبان انگلیسی به معنای اعمال فشار و فشرده سازی است . این یعنی برای قرار دادن لایه اضافی روی مواد ، از فشار استفاده می‌شود . دومین واژه ، کلمه وکیوم ( Vacuum ) است که به معنای خلاء است . در حقیقت می‌توان گفت فرآیند پرس وکیوم به عملیات چسباندن و پرس لایه اضافی با ایجاد خلاء و فشار اشاره دارد .

دستگاه صنعتی پرس وکیوم از اجزای مختلفی برخوردار است که هر یک از آن‌ها نقش مهمی را در دستگاه دارند . بدیهی است که عملکرد دستگاه به کار کردن کلیه این اجزا ارتباط دارد و اگر یکی از آنها دچار مشکل شود ، ارائه خدمات هم با اختلال روبرو می‌شود . بنابراین باید همیشه از صحت کلیه اجزا و قطعات دستگاه پرس وکیوم اطمینان حاصل کرد .

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ماشین وکیوم ، سیستم کنترل و طراحی آن است . در این سیستم اپراتور دستگاه مشخص می‌کند که قرار است ، چه الگویی طراحی شود و طرح مورد نظر اعمال شده بر روی چوب چه چیزی می‌باشد . گفتنی است که عمده کار اپراتور دستگاه وکیوم چوب ، نظارت بر عملکرد سیستم می‌باشد .

سینی بخشی از دستگاه وکیوم است که شکل نهایی قطعه را تعیین می‌کند . این سینی توسط المنت‌های برقی به شدت گرم می‌شود و امکان شکل‌دهی به لایه اضافی را فراهم می‌سازد . سینی وکیوم باعث می‌شود تا بدون هیچ گونه شکستگی در لایه اضافی ، قرارگیری آن روی ماده به خوبی صورت گیرد .

سیستم مکش یا مکنده وکیوم ، وظیفه مکش هوا و ایجاد خلاء در سینی دستگاه را بر عهده دارد . نحوه عملکرد آن به این شکل است که هوایی محیط اطراف صفحه ام‌دی‌اف را خارج می‌کند تا روق پی وی سی در شرایطی مطلوب به قطعه بچسبد . به بیان ساده ، وظیفه سیستم مکنده دستگاه پرس وکیوم این است که هوای بین دو لایه به خوبی تخلیه شود .

سیستم گرمایش و حرارتی وکیوم معمولا شامل المنت‌های برقی و الکتریکی است که وظیفه گرم کردن و حرارت‌دهی به سینی دستگاه را بر عهده دارند . در این سیستم ، گرمای لازم باید برای چسبیدن لایه مورد نظر انتقال داده شود . این گرما سبب چسبیدن لایه با کیفیت بسیار بالا می‌گردد .

یکی دیگر از اجزای دستگاه وکیوم سیستم ضد چروک نام دارد که معمولا در دستگاه‌های پیشرفته مشاهده می‌شود و در جهت افزایش کیفیت کار است . در واقع ، سیستم ضد چروک دستگاه پرس وکیوم دارای خاصیتی است که هنگام چسبیدن لایه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند و به افزایش کیفیت و زیبایی کار کمک می‌نماید .

همانطور که متوجه شدیم ، در اولین قدم برای استفاده از دستگاه باید به سراغ سیستم کنترل برویم و این قسمت از دستگاه تحت کنترل اپراتور قرار دارد و در آن الگوی مورد نظر برای قرارگیری بر روی لایه را به خوبی مشخص می‌نماید . اپراتور شرایط بهینه را برای روکش قطعه و درجه حرارت مورد استفاده و میزان خلا را تعیین می‌کند و عملیات تولید شروع می‌شود .

در این زمان المنت‌های دستگاه فعال می‌شوند و شرایط داغ شدن سینی را فراهم می‌کنند . سپس قطعه کار مد نظر روی سینی دستگاه استقرار می‌یابد و لایه اضافی با توجه به الگوی سینی روی آن قرار می‌گیرد . زمانی که لایه مورد نظر تحت حرارت و گرما واقع می‌شود ، سیستم مکنده دستگاه فعال شده و شرایط لازم برای ایجاد خلاء را در بخش زیرین آن فراهم می‌کند .

در حقیقت عملکرد دستگاه وکیوم به کارکرد همزمان المنت‌ها و همچنین موتور مکنده ربط دارد و اگر یکی از این دو بخش نتواند کارایی خوبی از خود نشان دهد ، کیفیت ارائه خدمات هم دچار مشکل می‌شود . بنابراین جهت ارائه خدمات وکیوم MDF با کیفیت بالا باید از کارایی خوب المنت‌ها و موتور مکنده اطمینان حاصل کرد .

نکته قابل توجه این است که دستگاه‌های وکیوم MDF به دو دسته ” تمام اتومات و نیمه اتوماتیک ” تقسیم می‌شوند . بدون شک در آن دسته از دستگاه‌هایی که میزان دخالت دست به حداقل برسد ، شاهد کاهش خطاهای انسانی و افزایش کیفیت کار و ارائه خدمات وکیوم خواهیم بود .

امروزه در زمینه ارائه خدمات ام دی اف ، شرکت‌ها و کارگاه‌های بسیاری با تهیه و تامین صفحات MDF و تجهیزات بروز مشغول به ارائه خدمات کامل و مطلوبی برای مشتریان هستند . در این قلمرو به دلیل وجود شرکت‌ها و کارگاه‌های متنوع ، انتخاب برند ارائه دهنده خدمات ام.دی.اف شاید راحت‌تر از گذشته به نظر برسد . اما به هنگام انتخاب مجموعه ارائه دهنده خدمات وکیوم ام دی اف باید به ویژگی‌های بهترین آن توجه نمود تا از همه خسارت‌ها احتمالی جلوگیری شود .

به طور کلی یک شرکت و کارگاه ارائه دهنده خدمات ام‌دی‌اف علاوه بر علم بروز و امکانات کامل ، باید توانایی تامین متریال مورد نیاز را نیز داشته باشد . از طرفی ، بهترین شرکت و کارگاه ارائه دهنده خدمات وکیوم MDF همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب هستند تا تولیدات به سمت مناسب و پایداری حرکت کند . در این قسمت قصد داریم تا موضوع ویژگی‌های بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات را مورد بررسی قرار دهیم . برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجموعه به شرح زیر بیان می‌شود .

مجهز به تکنولوژی مدرن برای انجام کامل‌ترین خدمات از ویژگی‌های بهترین مجموعه می‌باشد . نام‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات ام دی اف مشغول به انجام فعالیت هستند ؛ اما تنها برندی می‌تواند کامل‌ترین خدمات را ارائه دهد که از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن برای برش بهره می‌برد .

داشتن یک تیم فنی با تجربه و متخصص ، از دیگر ویژگی‌های بهترین مجموعه ارائه خدمات می‌باشد که می‌تواند کم‌ترین خطا را در اجزای فرآیند وکیوم داشته باشد . در واقع عدم وجود تخصص و تجربه می‌توان خسارات جبران ناپذیری را در ارائه خدمات ” مربوط به MDF ” برای مشتریان ایجاد نماید .

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات علاوه بر داشتن مهندسین و طراحان خلاق ، باید مشاوره مناسبی را به مشتریان ارائه دهند تا نیازهای خاص پروژه به طور دقیق بر طرف شود . توجه به این ویژگی می‌تواند اثرات مثبتی را در کیفیت کار مشتریان به وجود آورد .

برخی از شرکت‌ها ارائه دهنده خدمات ، خود تامین کننده صفحات و ورق‌های MDF و روکش هستند که نوع و کیفیت آن‌ها می‌تواند در نحوه ارائه خدمات وکیوم موثر باشد . در بازار تنوع صفحات و ورق‌های ام دی اف و روکش‌ها بسیار زیاد است و شرکت‌های تامین کننده باید با کیفیت‌ترین صفحات و روکش‌ها را برای ارائه بهترین خدمات تهیه نماید .

با توجه به کاربرد وسیع صفحات ام دی اف در صنایع مختلف ، فعالان این حوزه همواره در پی سرعت بخشیدن ارائه خدمات وکیوم هستند تا مشتریان را در کم‌ترین زمان ، بهترین و مناسب‌ترین خدمات را دریافت نمایند . این ویژگی بسیار مهم ، تنها از طریق یک برنامه ریزی درست و حسابی امکان می‌پذیرد .

آبادیس یک مجموعه پیشرو در صنعت مبلمان می‌باشد که نام و آواز درخشانی را برای خود به ارمغان آورده است . این برند همواره آماده است تا ورق‌های شما را با دقت و کیفیت عالی برش MDF دهد . به طور کلی ، تجهیزات پیشرفته و تیم ماهر و مجرب این شرکت نیز به کاهش پرتی ورق و بهبود کیفیت برش کمک می‌نماید .

در صورتیکه در حوزه صنعت کابینت و دکوراسیون فعالیت دارید و تمایل دارید تا پروژه‌های خود را با کیفیت و در زمان مطلوب به انجام برسانید ، آبادیس می‌تواند به شما کمک نماید . این مجموعه برای بهینه سازی فرآیند تولید می‌تواند سفارشات خدمات وکیوم ام دی اف شما را ثبت نماید تا در کم‌ترین زمان از بهترین خدمات وکیوم ام‌دی‌اف ” با دقیق و کیفیت فراوان ” بهره ببرید .

باید بیان کنیم که آبادیس در سایت خود این فرصت را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است تا به راحتی سفارش برش ورق و صفحات ام دی اف خود را ثبت کنند و بدون اتلاف وقت در موعد مقرر ، خدمات خود را دریافت نمایند . این امر می‌تواند هزینه‌ها و زمان مشتری را کاهش دهد . به این سبب با اطمینان خاطر می‌توان سفارشات را با خیال راحت و به صورت دقیق ثبت نمایید .